Leveringen & levertijden

Bezorgdienst normale pakketten

Uw bestelling wordt bezorgd door de vervoerders DPD (Nederland en België). Indien u de track&trace heeft ontvangen kunt u (1) het adres wijzigen, (2) de datum wijzigen, (3) aangeven dat het bij de buren afgeleverd mag worden, (4) toestemming geven om de zending voor uw adres achter te laten en/of (5) dat de zending bij een DPD pickup point afgeleverd mag worden. Op deze manier mist u nooit uw bestelling, super handig!

 

Bezorgdienst grote- en lengtevracht

Voor grote bestellingen (pallets e.d.) of bestellingen die lengtevracht betreffen (zoals flespalen met lengtes vanaf 3.30m) gaan mee met onze vervoerder Transmission

 

Backorder

Als een artikel niet uit voorraad geleverd kan worden ontvangt u hiervan meteen bericht. Om verzendkosten te sparen vragen we om uw akkoord voor uitstel tot levering van enkele dagen. Kunt u hiermee niet akkoord gaan, of de wachttijd van het backorder product is langer dan 1 week wordt uw order verwerkt en vindt er een separate nalevering plaats. Voor de nalevering betaalt u géén verzendkosten.

 

Levertijden

Leveringen vinden de volgende werkdag plaats als de bestelling voor 16:30 uur wordt geplaatst. Bestellingen vanaf vrijdag 16:30 uur t/m maandag 16:30 uur worden bezorgd op dinsdag. Zoals gewoonlijk worden er op feestdagen geen pakketten opgehaald en geen pakketten bezorgd.

 

Bestelling afhalen

Het is mogelijk om uw bestelling af te halen. Dit is mogelijk bij het magazijn in Goes (Scottweg 19, 4462GS) of is aan te passen in de track&trace pagina van onze vervoerder DPD (kies dan voor levering aan eigen adres, dit is later aan te passen). Let op: het is niet mogelijk om zendingen te laten bezorgen bij afhaallocaties anders dan die van DPD, bij bijvoorbeeld PostNL, DHL en dergelijke. Deze zullen geweigerd worden door de medewerkers van de afhaallocatie zelf.

 

Zaterdaglevering

Standaard zijn onze levertijden tussen 08:00 's ochtends tot 18:00 's avonds op werkdagen van maandag tot vrijdag. Ook is het mogelijk om een bestelling op zaterdag te laten bezorgen, gelieve dan contact met ons op te nemen betreft de mogelijkheden hiervan.

 

Bestelling beschadigd of kwijt

Indien de goederen in de zending beschadigd zijn geraakt dient u direct contact met onze klantenservice op te nemen. Dit kan per mail met informatie en foto's van de beschadigde zending naar support@betervoorbereid.nl. Wanneer de zending kwijt is geraakt voordat deze is afgeleverd (manco) dan zullen wij een onderzoek starten bij de vervoerder, zij gaan controleren of de zending op een verkeerd depot ligt of dat deze definitief manco is. Indien deze definitief manco is zullen we de zending nogmaals aanbieden. Als de zending kwijt is geraakt door aflevering bij de buren of adresfout dan kunnen wij de bestelling jammer genoeg niet reclameren, lees hier meer over bij Bezorging bij de buren.

 

Aflevering mislukt

Het kan zijn dat uw zending door een mancomelding, transportschade, adresfout of weigering niet afgeleverd kan worden. Bij manco en transportschade zullen wij een onderzoek laten starten door onze vervoerders, zij gaan kijken wat de reden is van de transportschade of mancomelding. Als de zending niet afgeleverd kan worden doordat de zending is geweigerd of door een adresfout waar de klant zelf verantwoordelijk voor is geweest, dan zijn we helaas genoodzaakt hier nogmaals verzendkosten voor in rekening te brengen om de zending afgeleverd te krijgen. Let dus goed op bij het invullen van uw afleveradres!

 

Bezorging bij de buren

Als u hebt aangegeven dat er bij de buren bezorgd moet worden is dit geheel voor eigen risico. Vermissingen en schades kunnen niet gereclameerd worden. U dient er zelf zorg voor te dragen dat de buren goed geïnformeerd zijn welke goederen zij in ontvangst moeten nemen. De buren dienen de bestelling te controleren, zoals hierboven staat vermeld.